Aktiviti Nogori

untuk makluman sebarang aktiviti di Negeri Sembilan hantarkan maklumat anda ke bukuone@gmail.com

featured-content2

featured-content2

http://beritan9.blogspot.com/2011/12/agihan-zakat-asnaf-mualaf-ditambah.html

featured-content2

featured-content2



Kereta dicuri ketika rehat

Dikirim oleh Warieh Rabu, 7 September 2011


PORT DICKSON – Rehat seorang lelaki pada tengah hari, kelmarin terganggu apabila dia didatangi seorang lelaki bersenjatakan pisau yang kemudiannya melarikan kereta miliknya.

Ketua Polis Daerah, Superintendan Baljeet Singh (gambar) berkata, kejadian itu berlaku sekitar jam 12.30 tengah hari di Kuala Lukut.

Menurutnya, ketika kejadian, mangsa sedang berehat di dalam keretanya dikejutkan dengan kehadiran seorang lelaki yang mengetuk tingkap keretanya.

“Lelaki itu memberitahu bahawa dia mahu menarik kereta tersebut kerana sudah lama tidak dibayar, walau bagaimanapun mangsa memaklumkan keretanya sudah habis dibayar,” katanya.

Baljeet berkata, lelaki itu kemudian mengeluarkan pisau dan diacukan ke leher mangsa sebelum mengarahkannya keluar dari kereta.

“Lelaki yang datang dengan sebuah kereta bersama empat lagi rakannya melarikan kereta mangsa jenis Perodua Kancil nombor pendaftaran NBN 4561 berwarna silver,” katanya.

Beliau berkata, kes itu disiasat di bawah Seksyen 397 Kanun Keseksaan bagi rompakan berkumpulan dan rompakan dengan bersenjata.

“Mangsa yang berusia 37 tahun menanggung kerugian mencecah RM20,000,” katanya.

Katanya, orang ramai yang mempunyai maklumat berkenaan kejadian itu dan tahu di mana kereta mangsa boleh menghubungi Ibu Pejabat Polis Daerah di talian 06-6472222 atau mana-mana balai polis berhampiran untuk membantu siasatan polis.

0 Komen

Catat Ulasan

Kalau raso nak komen boleh yor...mano la tau kot-kot ado yang ngomen eh tue ado pakedah eh pado warieh yang lain.. bilo dah ngomel tue tanggungjawab sendiri la yor..

Carian

Lagu Kebesaran Negeri Sembilan

    Temui kami di facebook

    Liga Perdana (Hobin Jang Hobin)

    Standings provided by whatsthescore.com