Aktiviti Nogori

untuk makluman sebarang aktiviti di Negeri Sembilan hantarkan maklumat anda ke bukuone@gmail.com

featured-content2

featured-content2

http://beritan9.blogspot.com/2011/12/agihan-zakat-asnaf-mualaf-ditambah.html

featured-content2

featured-content2



Klinik Ibu dan Anak terbakar

Dikirim oleh Warieh Rabu, 7 September 2011



NILAI - Sebuah bangunan yang menempatkan Klinik Ibu dan Anak dalam kawasan Klinik Kesihatan Nilai dekat sini terbakar, kira-kira jam 7 pagi semalam.

Kakitangan klinik yang hanya mahu dikenali sebagai Siti, 30-an, berkata, dia melihat asap keluar daripada salah satu blok bangunan ketika bersiap untuk bertugas.

“Saya cuba buka klinik tetapi terkejut sebaik ternampak asap keluar dari tingkap. Saya terus hubungi rakan di blok bersebelahan sebelum hubungi bomba.

“Kebakaran menyebabkan pejabat ketua jururawat dan dua bilik rawatan rosak teruk namun tiada pesakit atau jururawat berada di dalam bangunan ketika kejadian kerana klinik masih belum dibuka,” katanya.

Menurut Siti, Klinik Ibu dan Anak terpaksa ditutup sementara dan orang ramai boleh berurusan di klinik lain yang berdekatan.

Sementara itu, Ketua Operasi dari Balai Bomba dan Penyelamat Nilai, Mohd Nasir Talib berkata, sebuah jentera dan empat anggota dikejarkan ke tempat kejadian selepas panggilan kecemasan diterima.

“Api marak membakar sebuah blok di dalam kawasan Klinik Kesihatan Nilai semasa kami tiba. Kebakaran berjaya dikawal dalam masa lima minit.

“Tiada kemalangan jiwa atau kecederaan dilaporkan. Punca kejadian dan anggaran nilai kerugian masih dalam siasatan,” katanya.

0 Komen

Catat Ulasan

Kalau raso nak komen boleh yor...mano la tau kot-kot ado yang ngomen eh tue ado pakedah eh pado warieh yang lain.. bilo dah ngomel tue tanggungjawab sendiri la yor..

Carian

Lagu Kebesaran Negeri Sembilan

    Temui kami di facebook

    Liga Perdana (Hobin Jang Hobin)

    Standings provided by whatsthescore.com