Aktiviti Nogori

untuk makluman sebarang aktiviti di Negeri Sembilan hantarkan maklumat anda ke bukuone@gmail.com

featured-content2

featured-content2

http://beritan9.blogspot.com/2011/12/agihan-zakat-asnaf-mualaf-ditambah.html

featured-content2

featured-content2



Gangguan air di Gemas, Gemencheh, Tampin dan Rembau

Dikirim oleh Warieh Isnin, 21 Januari 2013


SEREMBAN 19 Jan. - Gangguan bekalan air akan berlaku di sekitar kawasan Gemas dan Gemencheh pada 22 Januari ini berikutan kerja pemasangan meter di Kolam Londah, Tampin bermula pukul 8 pagi hingga 8 malam.
Ketua Bahagian Perkhidmatan Korporat Syarikat Air Negeri Sembilan (Sains), Azlan Abdul Aziz berkata, gangguan itu melibatkan kerja penyelenggaraan dan pemasangan 'Electromagnetic Flowmeter' bersaiz 200-900 milimeter.
Katanya, selain itu penutupan sementara bekalan air akan berlaku di sebahagian kawasan Tampin dan Rembau pada 23 Januari ini bermula pukul 8 pagi hingga 8 malam berikutan kerja pemasangan meter sempadan antara kedua-dua daerah itu.
"Kita akan memasang 'Electromagnetic Flowmeter' meter sempadan bersaiz 900 milimeter di Loji Rawatan Air Gemencheh, Tampin," katanya dalam satu kenyataan di sini hari ini.
Bekalan air akan disambungkan secara berperingkat selepas kesemua kerja itu selesai dilakukan dengan kawasan tinggi dijangka mengalami tempoh pembaikan yang lebih lama.
"Sains memohon maaf atas kesulitan ini. Segala kerja yang dilakukan ini bertujuan memberikan perkhidmatan yang lebih baik kepada pengguna.
"Orang ramai diminta menyimpan air secukupnya dan boleh menghubungi talian bebas tol 1-800-88-6982 jika terdapat sebarang masalah," katanya.

0 Komen

Catat Ulasan

Kalau raso nak komen boleh yor...mano la tau kot-kot ado yang ngomen eh tue ado pakedah eh pado warieh yang lain.. bilo dah ngomel tue tanggungjawab sendiri la yor..

Carian

Lagu Kebesaran Negeri Sembilan

    Temui kami di facebook

    Liga Perdana (Hobin Jang Hobin)

    Standings provided by whatsthescore.com