JEMPOL 17 Jan. - Orang ramai yang mempunyai keraguan berhubung penukaran meter baharu mahupun sebarang kekeliruan tentang perkhidmatan Tenaga Nasional Bhd. (TNB) boleh berkunjung ke pejabat TNB berdekatan untuk mendapatkan maklumat serta penjelasan.
Pengurus Cawangan (Pembahagian) TNB Jempol, Elmie Fairul Mashuri berkata, inisiatif itu amat dialu-alukan, termasuk menyalurkan sebarang aduan bagi membolehkan TNB memperbaiki mutu sekali gus memberikan perkhidmatan terbaik kepada pelanggan.
"Jika ada sebarang keraguan mereka boleh datang ke pejabat untuk mendapatkan penjelasan dan kita akan cuba yang terbaik untuk membantu.
"TNB tidak pernah menganggap aduan ini sebagai beban. Kita gembira jika dapat membantu menyelesaikan masalah pengguna," katanya ketika ditemui dalam Program TNB Bersama Pelanggan di Pejabat TNB Bahau, di sini hari ini.
0 Komen