Aktiviti Nogori

untuk makluman sebarang aktiviti di Negeri Sembilan hantarkan maklumat anda ke bukuone@gmail.com

featured-content2

featured-content2

http://beritan9.blogspot.com/2011/12/agihan-zakat-asnaf-mualaf-ditambah.html

featured-content2

featured-content2


Maut selepas hadiri majlis perkahwinan rakan

Dikirim oleh Warieh Selasa, 21 Disember 2010

SEREMBAN 20 Dis. - Seorang juruteknik kilang maut apabila kereta yang dinaikinya terbabas sebelum merempuh penghadang lebuh raya di Kilometer 24.8, Lebuh Raya Kajang-Seremban (Lekas) di sini semalam.

Dalam kejadian kira-kira pukul 5.30 petang itu, Mohd. Azrai Mohd. Azni , 21, mati di tempat kejadian setelah mengalami kecederaan parah di kepala selepas kereta jenis Proton Satria Neo yang dipandu rakannya terbabas di lokasi kejadian.

Difahamkan, Mohd. Azrai bersama pemandu termasuk dua penumpang lagi menaiki kenderaan itu untuk pulang ke rumahnya di Batu 13, Hulu Langat, Selangor selepas selesai menghadiri majlis perkahwinan rakan mereka di Felda Bukit Rokan, Gemas dekat sini.

Jurucakap polis berkata, pihaknya bergegas ke tempat kejadian untuk melakukan siasatan sebaik sahaja menerima maklumat mengenai kemalangan itu.

"Hasil siasatan awal, kemalangan berlaku selepas kereta berkenaan hilang kawalan sebelum terbabas ke kiri jalan sebelum melanggar besi penghadang lebuh raya.

"Akibat rempuhan itu, mangsa yang berada di tempat duduk penumpang depan mati di tempat kejadian kerana cedera parah di kepala," katanya di sini hari ini.

Menurut jurucakap polis, dalam kejadian itu, pemandu serta dua lagi penumpang yang duduk di belakang turut cedera.

"Mayat mangsa dibawa ke Hospital Tuanku Ja'afar (HTJ) di sini untuk bedah siasat manakala tiga yang lain turut menerima rawatan di hospital yang sama," jelasnya.

Sementara itu, Pegawai Turus Trafik Negeri Sembilan, Asisten Supritendan Abd. Halil Hamzah ketika dihubungi di sini hari ini mengesahkan kejadian tersebut.

Menurutnya, polis masih menjalankan siasatan lanjut bagi mengenal pasti punca sebenar kejadian tersebut.

Beliau meminta mereka yang mempunyai maklumat mengenai kejadian itu supaya menghubungi Pegawai Penyiasat Trafik Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Seremban, Inspektor Mohd. Taufiq Abd. Samad di talian 06-6033394 atau balai polis berhampiran.

0 Komen

Catat Ulasan

Kalau raso nak komen boleh yor...mano la tau kot-kot ado yang ngomen eh tue ado pakedah eh pado warieh yang lain.. bilo dah ngomel tue tanggungjawab sendiri la yor..

Carian

Lagu Kebesaran Negeri Sembilan

    Temui kami di facebook