Aktiviti Nogori

untuk makluman sebarang aktiviti di Negeri Sembilan hantarkan maklumat anda ke bukuone@gmail.com

featured-content2

featured-content2

http://beritan9.blogspot.com/2011/12/agihan-zakat-asnaf-mualaf-ditambah.html

featured-content2

featured-content2


Aidil tidak mahu hidup bersama Rita lagi

Dikirim oleh Warieh Selasa, 26 Februari 2013



SEREMBAN 25 Feb. - ''Saya mahu menceraikan isteri saya selepas saya sudah tidak ada lagi perasaan sayang dan tidak mahu hidup bersama dengan dia.''
Kenyataan itu keluar dari mulut pemain bola sepak kebangsaan, Mohd. Aidil Zafuan Abd. Razak, 26, ketika prosiding permohonan perceraian terhadap isterinya yang juga pelakon Rita Rudaini Mokhtar, 37, di Mahkamah Rendah Syariah di sini hari ini.
Mohd. Aidil Zafuan menjelaskan, dia mahu kemelut rumah tangga mereka diselesaikan dengan cara terbaik apatah lagi masalah ini sudah berlanjutan sejak sekian lama sehingga menimbulkan persepsi dan spekulasi dalam media sejak kebelakangan ini.
''Isteri saya (Rita Rudaini) juga pernah meminta cerai sebelum ini tetapi saya masih bersabar dan saya berpendapat tiada keperluan perbincangan diadakan kerana tiada jalan penyelesaian yang boleh dicapai,'' katanya selepas ditanya oleh Hakim Syarie, Hamizan Mohd. Nor.

0 Komen

Catat Ulasan

Kalau raso nak komen boleh yor...mano la tau kot-kot ado yang ngomen eh tue ado pakedah eh pado warieh yang lain.. bilo dah ngomel tue tanggungjawab sendiri la yor..

Carian

Lagu Kebesaran Negeri Sembilan

    Temui kami di facebook