Aktiviti Nogori

untuk makluman sebarang aktiviti di Negeri Sembilan hantarkan maklumat anda ke bukuone@gmail.com

featured-content2

featured-content2

http://beritan9.blogspot.com/2011/12/agihan-zakat-asnaf-mualaf-ditambah.html

featured-content2

featured-content2


DUN Labu membangun bersama BN

Dikirim oleh Warieh Selasa, 5 Mac 2013


HASIM Rusdi (kanan) meninjau dan berbincang dengan beberapa pegawai mengenai kemajuan di kawasan Institut Pendidikan Guru Malaysia (IPGM), baru-baru ini.
SEREMBAN 4 Mac - Biarpun wujud gerakan agresif pembangkang untuk menawan kawasan Dewan Undangan Negeri (DUN) Labu pada Pilihan Raya Umum Ke-13 ini, rakyat lebih tahu menilai, mana yang baik dan mana pula yang 'bermain wayang'.
Hakikatnya, lebih 15,000 pengundi di kawasan ini sudah dapat melihat secara nyata projek dan pembangunan kerajaan Barisan Nasional (BN) untuk mengetepikan agenda pembangkang yang dilihat mengkritik apa sahaja usaha baik melalui fakta yang diputar belit.
Jelas, pakatan pembangkang sama ada calonnya daripada Parti Keadilan Rakyat (PKR) atau sekutu yang lain, mereka boleh menabur janji, menyebar risalah, memesongkan pemikiran rakyat, tetapi rakyat sudah ambil maklum bahawa DUN Labu akan diberikan kepada BN pada pilihan raya umum nanti.

0 Komen

Catat Ulasan

Kalau raso nak komen boleh yor...mano la tau kot-kot ado yang ngomen eh tue ado pakedah eh pado warieh yang lain.. bilo dah ngomel tue tanggungjawab sendiri la yor..

Carian

Lagu Kebesaran Negeri Sembilan

    Temui kami di facebook