Aktiviti Nogori

untuk makluman sebarang aktiviti di Negeri Sembilan hantarkan maklumat anda ke bukuone@gmail.com

featured-content2

featured-content2

http://beritan9.blogspot.com/2011/12/agihan-zakat-asnaf-mualaf-ditambah.html

featured-content2

featured-content2


Patuhi keputusan mahkamah

Dikirim oleh Warieh Khamis, 7 Mac 2013


Mohamad Hasan yang diringi Mohd. Shukor Sabudin (kanan) beramah mesra dengan sebahagian peguam syarie selepas menyampaikan tauliah kepada 39 peguam syarie di Seremban, Negeri Sembilan, semalam.. - UTUSAN/Abd Razak Aid 
 
SEREMBAN 6 Mac - Semua kes yang telah diputuskan oleh Mahkamah Syariah wajib dipatuhi terutama yang berkaitan perintah nafkah.
Menteri Besar, Datuk Seri Mohamad Hasan berkata, beliau berharap jangan ada pihak yang memandang rendah keputusan mahkamah itu dan hendaklah dihormati sebagaimana keputusan yang dibuat oleh mahkamah sivil.
''Kita dapati ada kes perintah nafkah tidak dipatuhi bekas suami. Pembiayaan selepas berlakunya perceraian itu tidak diikut. Nafkah kepada bekas isteri dan anak-anak diabaikan," katanya kepada pemberita selepas menyampaikan tauliah 39 peguam syarie negeri ini, di Klana Resort di sini hari ini.

0 Komen

Catat Ulasan

Kalau raso nak komen boleh yor...mano la tau kot-kot ado yang ngomen eh tue ado pakedah eh pado warieh yang lain.. bilo dah ngomel tue tanggungjawab sendiri la yor..

Carian

Lagu Kebesaran Negeri Sembilan

    Temui kami di facebook