Aktiviti Nogori

untuk makluman sebarang aktiviti di Negeri Sembilan hantarkan maklumat anda ke bukuone@gmail.com

featured-content2

featured-content2

http://beritan9.blogspot.com/2011/12/agihan-zakat-asnaf-mualaf-ditambah.html

featured-content2

featured-content2


Peniaga bunga malai dapat premis baru

Dikirim oleh Warieh Jumaat, 1 Mac 2013


SEREMBAN 28 Feb. - Seramai sembilan peniaga bunga malai di Pasar Besar Seremban dekat sini bakal mendiami premis tetap di situ apabila Majlis Perbandaran Seremban (MPS) membinanya dengan kos RM169,000.
Pembinaan atas dasar prihatin dengan kesungguhan peniaga bunga malai serta mahu melihat peniaga itu mendapat kemudahan yang lebih baik, MPS mula membina premis itu pada 15 Oktober tahun lalu dan siap dalam tempoh singkat.
Sebelum itu, kesemua peniaga bunga malai ini menjalankan operasi harian di tepi jalan dengan membuka payung dan meletakkan meja sementara di situ.
Ahli Majlis MPS, A. Ganeson memberitahu, kerajaan Barisan Nasional (BN) telah sekali lagi membantu masyarakat peniaga di kawasan pasar ini, di mana kali ini membabitkan pula peniaga bunga malai.
''Ini memastikan peluang perniagaan diberikan kepada semua kaum dan tentulah peniaga masyarakat India melahirkan ucapan terima kasih di atas apa yang dilakukan ini," katanya selepas menyaksikan majlis undi dan penyerahan kunci Gerai MPD kepada peniaga itu di sini hari ini.

0 Komen

Catat Ulasan

Kalau raso nak komen boleh yor...mano la tau kot-kot ado yang ngomen eh tue ado pakedah eh pado warieh yang lain.. bilo dah ngomel tue tanggungjawab sendiri la yor..

Carian

Lagu Kebesaran Negeri Sembilan

    Temui kami di facebook