Aktiviti Nogori

untuk makluman sebarang aktiviti di Negeri Sembilan hantarkan maklumat anda ke bukuone@gmail.com

featured-content2

featured-content2

http://beritan9.blogspot.com/2011/12/agihan-zakat-asnaf-mualaf-ditambah.html

featured-content2

featured-content2


Shamsulkahar : Saya hormati keputusan pengundi

Dikirim oleh Warieh Isnin, 27 Mei 2013


Wartawan Sinar Harian
26 Mei 2013
 Shamsulkahar Mohd Deli
Shamsulkahar Mohd Deli
JEMPOL - Adun Serting, Datuk Shamsulkahar Mohd Deli menghormati keputusan pengundi Dun Serting di sini, ketika PRU lalu selain akur BN sekadar memperoleh 50 peratus undi daripada masyarakat Cina.

Menurutnya, walau bagaimanapun BN tidak akan mengabaikan pembangunan di kawasan yang dimenangi pembangkang terutamanya Mahsan, Ladang Gaddes dan Sum Hup, Bahau.

"Walaupun kita hanya memperoleh sedikit undi daripada kaum Cina, namun bukan dasar BN untuk meminggirkan kawasan tersebut.

"Saya hormati keputusan mereka, tetapi saya difahamkan mereka tertipu dengan  janji pembangkang ketika saat akhir sebelum mengundi. Kita (BN) akan buat perancangan teliti supaya mereka yakin dengan BN," katanya.

Dalam pada itu, Shamsulkahar juga melahirkan rasa kecewa susulan tiga kawasan tersebut sebelum ini merupakan kubu kuat BN, namun beliau yakin usaha BN bagi mengembalikan sokongan masyarakat di kawasan itu akan menampakkan hasil.

Shamsulkahar yang juga Pengerusi Jawatankuasa Pendidikan dan Kesihatan berkata, program berbentuk perpaduan antara kaum akan diadakan dengan kerjasama Jabatan Perpaduan Negara dan Integrasi Nasional.

"Diharap masyarakat dapat berfikiran positif dengan apa dilakukan BN sebelum ini,” katanya.

Ketika ditanya sama ada projek naik taraf pasar awam Bahau akan diteruskan atau sebaliknya berikutan terdapat desas desus mengatakan projek tersebut tidak akan dilaksanakan, Shamsulkahar menafikannya.

Katanya, projek itu tetap diteruskan dalam penggal ini, namun tidak dapat mengesahkan tarikhnya.
   

0 Komen

Catat Ulasan

Kalau raso nak komen boleh yor...mano la tau kot-kot ado yang ngomen eh tue ado pakedah eh pado warieh yang lain.. bilo dah ngomel tue tanggungjawab sendiri la yor..

Carian

Lagu Kebesaran Negeri Sembilan

    Temui kami di facebook