Aktiviti Nogori

untuk makluman sebarang aktiviti di Negeri Sembilan hantarkan maklumat anda ke bukuone@gmail.com

featured-content2

featured-content2

http://beritan9.blogspot.com/2011/12/agihan-zakat-asnaf-mualaf-ditambah.html

featured-content2

featured-content2


Tentera tetap taat setia

Dikirim oleh Warieh Selasa, 5 Mac 2013


Mohamad Hasan (kanan) bersalaman serta beramah mesra dengan pegawai serta anggota angkatan tentera pada program pemimpin bersama warga Kem Syed Sirajuddin, Gemas, semalam.
TAMPIN 4 Mac - Tindakan pembangkang mengheret bekas tentera bersekongkol dengan mereka bukan bermakna keseluruhan anggota tentera telah berhijrah sebaliknya ketumbukan tentera masih taat dan setia bersama kerajaan yang memerintah.
Menteri Besar, Datuk Seri Mohamad Hasan berkata, anggota tentera, pasukan polis dan semua agensi kerajaan sama ada berkaitan keselamatan mahupun tidak, tetap dan kekal bersama kerajaan dalam memastikan keamanan negara terjaga.
''Mereka (pasukan keselamatan) adalah golongan profesional dan mereka ada ketaatan. Adalah satu dakwaan liar menyatakan seluruh anggota keselamatan tidak bersama dengan kerajaan sedia ada," katanya dalam program pemimpin bersama warga Kem Syed Sirajuddin, Gemas, dekat sini hari ini.

0 Komen

Catat Ulasan

Kalau raso nak komen boleh yor...mano la tau kot-kot ado yang ngomen eh tue ado pakedah eh pado warieh yang lain.. bilo dah ngomel tue tanggungjawab sendiri la yor..

Carian

Lagu Kebesaran Negeri Sembilan

    Temui kami di facebook